dimarts, 11 de desembre del 2012

Entrevista a Gemma Casadesús


Gemma Casadesús

La Gemma és integradora social. Ara li farem una entrevista sobre l’institut, les baralles, l’educació, etc.

1.Quant temps portes en aquest institut?
Aquest es el sisè any.
2.Amb quants anys vas començar en aquest institut?
Jo vaig començar als 27 anys.
3.Què penses sobre els partes i les incidències?
No m’agraden, però penso que sí que és veritat que per alguns alumnes o és així o, sinó la cosa no funciona.
4.Hi ha més baralles aquest any o l’any passat? S’ha notat?
Jo crec que igual, pel que portem de curs.
5.Hi ha hagut molta gent expulsada aquest any? Perquè?
Sí, jo crec que igual que l’any passat.
6.Quines tasques fas en aquest institut?
Controlar les assistències; els que es porten malament me’ls porten a mi; els nens que tenen problemes també vénen a buscar-me; la família que té problemes de diners ve a parlar amb mi; el tema de delegats; temes de festes a l’institut...
7.Abans d’estar aquí on has treballat? De què?
He treballat amb malalts mentals i d’educadora.
8.Què et va semblar la festa de Halloween? Estava bé o van fer molt poca cosa?
La veritat és que sí es va reduir la cosa, però això és perquè hi ha alumnes que no es porten bé.
9.T’agrada aquest institut? Per què?
No conec un altre, però a mi aquest sí que m’agrada. Però l’edifici no m’agrada gens.
10. Què t’agradaria canviar d’aquest institut?
Jo canviaria l’aspecte.
11. De petita què volies ser?
Jo volia ser artista, cantant, ballarina, tot el que tingués a veure amb l’espectacle.

Moltes gracies Gemma!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada